Annorlunda inredningsdetalj

Hoppas att ni alla haft en skön helg. Själv tycker jag att det kunde komma lite snö nu åtminstone. Det är ju så mörkt ute och jag är ingen snöälskare precis men lite snö skulle lysa upp något i alla fall.
Här har det varit en ganska så lugn helg men dottern har haft höstlov denna vecka. Det inleddes med disco på skolan förra helgen och den här helgen var det halloween party i fredags samt teater med farmor och farfar idag så hon har roat sig, men i morgon är det ny vecka och nya tag igen. 
För ett antal veckor sedan var jag och sambon ute på shoppingtur och då var jag in i en butik som har en massa inredningsdetaljer och fick syn på en sak som jag länge funderat över. Det var en annorlunda inredningsdetalj som passar i ett kök eller ett matrum och jag blev väldigt förtjust i dessa. Tyvärr så kostade de en del och jag beslutade då att ej köpa dessa den här gången. Men efter detta besök har jag ångrat mig lite och tänkte då att nästa gång ska jag minsann köpa dessa.
Nu har jag sån tur att min sambo gillar att hålla på med metall och gissa vad....när han kom hem efter att han varit i garaget idag så visade det sig att han hade gjort precis det jag ville ha.Tänk vilken tur man har ibland, tack snälla! Jag kunde inte låta bli att sätta upp dem direkt trots att väggen där de sitter ska målas om bara det finns tid och ork till det.  
 
Ha en fortsatt skön kväll.
 
Kram
 
Bestick gjorda av järntennar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0