Dalahäst på väggen

Sambon gillar ju som sagt att hålla på med metall och smide och han gjorde tidigare några stoora bestick åt mig att hänga på väggen i matrummet. Efter han gjort dessa satt jag och funderade lite. Kom på en idé om att man kanske kunde göra en dalahäst till köket. Jag skissade lite på ett papper och ska jag va riktigt ärlig så var väl sambon inte alltför imponerad till en början. Han kan inte ha det lätt som bor ihop med en sådan toka som mig. ha ha

 

Men efter ett tag så började han titta på den i alla fall och tyckte att det kunde vara en utmaning åtminstone. Så han gick till garaget och började lite smått på idén.

Efter lite fixande och trixande så lyckades han faktiskt och gissa om jag blev glad när han kom hem men den. Den passade perfekt i köket och det är klart att man måste ha en dalahäst om man nu bor i Dalarna....fast å andra sidan så tror jag nog att det finns en del här i huset om man bara tittar runt.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0