Tänk om jag kunde....

Åå vad jag önskar att jag kunde sticka eller virka ibland, men jag kan ju säga att där är mina kunskaper väääldigt begränsade. Skulle ju vilja lära mig att sticka helt vanliga sockor men jag har försökt många gånger och gett upp lika många. Ha ha
Som tur är finns det ju mycket annat man kan pyssla med som t ex smycken, scrapbooking, sömnad,vävning och måla för att bara nämna några.
Själv gillar jag både smyckestillverkning och att sy (till viss del) och jag tänkte bara visa en del av vad gjort till min dotter. Hon tycker mycket om att "leka" med dessa och dessutom är dom ju till nytta också då vi brukar göra en massa olika matematiktal samtidigt. Ni kanske redan räknat ut åt vilket håll det går men här kan ni se vad det är i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0