Bloggpaus

God kväll....
 
Jag hoppas att ni alla haft en skön och trevlig julhelg. Själv vill ja börja med att be om ursäkt för den långa bloggpaus som blev. Vi har varit sjuka hela familjen och avlöst varandra här hemma under så gott som hela december. Det har inte alls varit kul.
Nu under de närmsta veckorna före/under jul så hade vi magsjuka som härjade här hemma så det slutade med en julafton i soffan framför tv:n istället.
Som ni säkert förstår så har det inte heller blivit så mycket bakande under dessa veckor heller. Hmm...jag som hade planerat så mycket och så slutade det så här istället. Ja, ja men nu är vi någorlunda pigga igen och jag hoppas att nyår ska bli lite roligare i alla fall. Sen är det nytt år och nya tag så jag får väl "ta igen" lite då istället.
 
Ha en fortsatt skön kväll alla!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0